Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

John

Reacties

Reacties

LIA

Waar blijven de verhalen en het reisschema?

Elbreg

Ik volg je al. Veel plezier.

Tinka Alders

John een hele goede reis zonder strubbelingen.
Ik ga je volgen en ben benieuwd naar je reisverhalen.
Veel succes!!!!! Liefs, Tinka

f.g.m.alders@wanadoo.nl

ben jaloers ziet err indrukwekkend uit frans

lex bulterman

Goede reis en dit keer goed achterom kijken bij in - en uitstappen.In ieder geval veel plezier.

ton hoff

Een heel goede reis blijf gezond en kijk goed om je heen

jolanda sluijp

hallo john goede vlucht gehad.
veel plezier en genieten maar .

martijn kaal

Veel plezier daar in centraal azie!
We blijven jullie volgen. Kijk uit voor valse dollars, valse profeten en voor het onvoospelbare weer.
Keep in touch, liefs uit Diemen, Nellie en Martijn

martijn

Nog veel plezier deze laatste dagen en gezond terug!
Groetjes uit Diemen (gisteren terug uit Polen, maar dat is naast de deur, het was daar 8 graden en constant druilweer). Martijn

Bas de Roos

Leuk om je verhalen te lezen. Je hebt er plezier in.
Houden zo. groet, Bas

Tinka Alders

Hoi John,
Met plezier je reisverhalen gelezen. Ik ben nu onderweg naar Miriam. Nog heel veel plezier en een goede terugreis.
Liefs, Tinka

martijn

safe home!

Vincent

Goede reis naar huis en ben benieuwd naar de foto's.
Vincent

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!