communicatie

Beste vrienden,familie

Vandaag heeft John gebeld uit Samarkand. Het is daar echt 'the middle of nowhere'.......

Het internet werkt niet dus deze site komt zo echt niet vol....John baalt want zo kan hij ook geen fotos versturen voor deze reissite. Die ene foto heeft hij, met veel moeite, naar mij gemaild. Als er wel internet is zijn alle teksten in het Russisch(help Lex..!.) zodat ze ook niet verder komen en niemand helpt ze ....

Mobiel bellen lukt ook nog steeds niet (wel lekker goedkoop dus...)

John en Karelgenietenerg en zien mooie dingen. *schoenen aan schoenen uit voor de moskee* Morgen gaan ze naar de woestijn en slapen in een yurt;een soort tent. Het kan dan 'snachts erg koud zijn.Overdag is het bloedheet minstens 30 graden.

Ze eten lekker en goedkoop. Met de gids,dus met drie man voor omgerekend ongeveer 25 euro.

John belt om de twee dagen dus als er nieuws is dan horen jullie het.

De moderator LIA

Bianca

Hoi Lia,

super leuk dat je ons zo een beetje op de hoogte houd. Jammer dat het internet niet zo mee werkt, want John zijn verhalen zijn altijd leuk om te horen!
Hopelijk snel weer een verhaaltje!

gerard&bea

Jammer dat het internet niet goed werkt .
Maar op deze manier is het toch goed te volgen.
Hier van nacht 17 graden bij jou morgen een stuk minder warm we lezen het noch wel hoe koud het was.
still goging strong!!
gr gerard&bea

Mascha

In ieder geval fijn om te weten dat hij het goed maakt en geniet!

Sander

Mooi dat we op deze manier een beetje op de hoogte blijven! Erg leuk om te lezen...

Belangrijker dan internet is uiteraard dat hij geniet van de reis. Foto's komen vast nog wel een keertje!

Succes!

marianne

John, fijn dat je geniet van je reis! groetjes

ton hoff

john, jammer dat de internetverbinding niet werkt, waardoor we van de foto's verstoken blijven. Maar via Lia blijven we op de hoogte. Geniet verder van de reis.

arjan

waarschijnlijk had ik dit eerst moeten lezen voordat ik op de foto vd moskee reageerde dom dom dom

miriam donn

Hoi John,
Het klinkt allemaal erg opwindend. Geniet met volle teugen. Ik hoor wel hoe het was als je weer in NL bent. Heeeeeeel veeeeeeeel plezier! Dikke kus, Miriam